Revitalisering som betaler seg

I et marked med nye og smarte betalingsløsninger ønsket Nets å revitalisere merkevaren eFaktura.

Logo for bærekraft

NorgesGruppen Design / visuelle identiteter

Årlig kaster nordmenn 42,1 kilo spiselig mat. Det betyr at hver åttende handlepose havner i søpla. Nå skal en kampanje rettet mot serveringsbransjen få matsvinnet ned.

Amedia visuell identitet

Våren 2012 kjøpte A-pressen Edda Media. Det nye selskapet, som fikk navnet Amedia, ble med dette landets nest største mediekonsern. Itera Gazette fikk oppdraget med å utforme den nye visuelle identiteten.

Arkitekturprisen

Forsvarsbygg Design / identitet

I forbindelse med Forsvarsbyggs Arkitekturpris for 2013 designet Itera Gazette den visuelle identiteten til prisen.

Visuell verktøykasse

Norconsult fikk en oppgradering som opplevdes som samlende, relevant og brukervennlig.

Landbruk i ny skrud

Landbruksdirektoratet Design / visuelle identiteter

Landbruksdirektoratet er resultatet av sammenslåingen av to forvaltningsorgan sommeren 2014. Itera Gazette utviklet den nye visuelle identiteten.