Websider

Interessant og relevant innhold, god funksjonalitet og appellerende design – dette er vår hjemmebane.

Websider og portaler

En webløsning er ofte det første møtet med virksomheten din, og bør derfor gjøre et godt, imøtekommende og profesjonelt inntrykk. Vi er partner på flere ledende CMS-plattformer og vet hvilken løsning som passer dere best, slik at vi bygger den riktige opplevelsen av din merkevare, enten den møter verden på PC, nettbrett eller mobil.

For virksomheter med mer komplekse behov tilbyr vi utvikling av portaler, som gjerne har integrasjoner med mange informasjonskilder.

Apps

Våre dedikerte og erfarne team leverer utvikling av apps for iOS, Android og Windows Phone. Vi utvikler apps som støtte til en rekke forretningsbehov:

  • Markedsføring og kundekommunikasjon
  • Produktivitet
  • Merkevarebygging
  • Salgseffektivitet
  • Kundetilfredshet og relasjonsbygging
  • Effektivisering i form av selvbetjening

Intranett og samhandlingsløsninger

Et godt intranett gir tilgang til kunnskap, styrker sosiale bånd, bygger kultur og tilbyr verktøy som gjør arbeidsdagen enklere og mer effektiv - alt på en brukervennlig måte. Et godt intranett gjør det rett og slett enkere å være ansatt. Vi leverer det som skal til - fra A til Å.

Den enkelte ansattes kompetanse representerer en stor verdi for virksomheten. Når kunnskap deles, øker verdien. Vi utvikler smarte løsninger for samhandling på tvers av fagområder og organisatoriske strukturer. Søk, versjonshåndtering, dokumentkontroll og økt effektivitet er gode stikkord.

Selvbetjeningsløsninger

Selvbetjeningsløsninger reduserer avstanden mellom sluttbrukeren og forretningssystemene. Vi bygger gode brukeropplevelser gjennom å kartlegge dine kunders kundereise. Hvilke oppgaver og transaksjoner vil det lønne seg å la dem gjøre selv? Hvordan kan vi gi dem en opplevelse av økt effektivitet og personlig service? Vi har god innsikt i en rekke gode rammeverk og plattformer.

Relaterte referanser

  • Her finner du svaret!
    Språkrådet ønsket en ny nettside som tok større hensyn til brukernes behov og forventninger, var bedre tilpasset mobile enheter og oppfylte kravene til universell utforming. Les mer

  • Økt kundetilfredshet gjennom samhandling
    Visma ønsket å tilby sine kunder en felles arena for diskusjon, sosial samhandling og selvhjelp. Målet var økt kundetilfredshet. Les mer

  • Salg av ny bil online
    Santander hadde en idé om en løsning hvor bilforhandler kunne selge bil med finansiering på nett. De visste ikke hvordan den skulle se ut eller fungere, men det var viktig for dem å være først ute på markedet. Santander var innforstått med at løsningen ikke kunne være 100 % første gang den ble lansert, men at det kunne være en løsning de kunne bygge videre på. Det viktigste var å være først! Les mer

  • Tilrettelagt for samhandling og rett fokus hos Norad
    Norad ønsket seg et modernisert intranett som legger til rette for samhandling og smidige arbeidsprosesser, slik at de ansattes tid og energi frigjøres til fullt fokus på deres utviklings- og bistandsarbeid. Les mer

  • Mobilvennlige sider på ya.no
    Med forenklet og responsivt innhold, ny lånekalkulator og brukervennlige skjemaer kan yA Bank enkelt tilby kundene å starte søkeprosessen om kredittkort eller forbrukslån på mobil. Les mer

  • Nye sko på ny CMS-plattform
    Med en stadig økende andel netthandel i forbrukermarkedet, også innenfor sko, så Eurosko nødvendigheten av å satse sterkt på digitalisering. Les mer

  • Bedre brukeropplevelse på Deltas innloggede sider
    Med nye innloggede CRM-sider for delta.no har medlemmene informasjonen de trenger lett tilgjengelig til enhver tid. Les mer

  • Prisvinnende web skaper stolthet
    Statsbyggs webløsning vant Farmandprisen for beste nettsted for offentlige virksomheter. Les mer

  • Bedre kommunikasjon med nytt intranett og web-løsning hos NSB
    Les mer

  • Om å ta sin egen medisin
    Itera har gjennomført en svært omfattende snuoperasjon. Vår nye web skal fortelle hvem vi er nå. Å lage den ble et organisasjonsutviklingsprosjekt med kommunikasjon og teknologi som virkemidler. Les mer

  • Effektive arbeidsprosesser hos SEAS-NVE
    SEAS-NVE, et av Danmarks største energiselskap, ønsket å effektivisere arbeidsprosessene i prosjektene sine. Les mer

  • Redaksjonell tilnærming og teknologisk forståelse hos MøllerGruppen
    MøllerGruppen er Norges ledende bilvirksomhet; et familieeid selskap og en ledende aktør i bilbransjen Les mer

  • Modernisert bestillingsprosess hos DSS
    Departementenes Servicesenter hadde behov for en mer effektiv bestillingsprosess i forbindelse med Stortingsvalget. Les mer

  • Samlende og kommuniserende intranett hos Cermaq
    Cermaq trengte hjelp med utforming av strategi, informasjonsarkitektur og design for selskapets intranett. Les mer

  • Fra gård til bord med Animalia
    Animalia trengte hjelp med å revurdere og redesigne sine nettsider. Les mer

  • Selvbetjening hos Statens pensjonskasse
    Statens pensjonskasse er den største leverandøren av offentlig tjenestepensjon i Norge. I tillegg tilbyr de boliglån og forsikringsordninger. Les mer

Anders Thon Nilsen

Rådgiver og salgsjef Portaler


+47 934 80 340

Kontakt meg

Takk!

Vi kontakter deg snart

Beklager!

Noe gikk galt

Itera - Make a difference