Under Lupen: ny podcast fra Itera og Cicero

Two men posing in meeting room. Photo.
Contact

Bak podcasten er Cicero Consulting, et ekspertmiljø på finansbransjen, og del av Itera. Vi er lidenskapelig opptatt av fremtidens finansbransje, og i "Under lupen" går vi i dybden på sentrale trender og de største nyhetene. Med et glimt i øyet gir vi deg spiselige perspektiver og innsikt du rekker å fordøye på veien til eller fra jobb.

Hør nyeste episode her!

I denne episoden ser vi inn i glasskulen og diskuterer hva det nye tiåret vil by på for bank- og forsikringsbransjen.

Hvordan vil data brukes til å skape smartere finanstjenester? Vil Open Banking bli den nye standarden? Lykkes Vipps med QR-betaling i butikk? Blir BigTechs en reell trussel for aktører i Europa? Og vil vi se flere forsikringsselskaper som bruker sensorteknologi for å lage «smarte» forsikringsløsninger?

Med seg for å synse om nåtiden og spå om fremtiden har Kristian Enger og Stefan Astroza, besøk av Cicero-kolleger Elisabeth Solberg og Petter Nybakk.